Kérdezz-felelek :)

Sziasztok! Még valamikor az ősidőkben kitettem az Instagram oldalamra egy Instagram sztorit, amelyben azt kértem tőletek, hogy tegyetek fel kérdéseket, amelyeket majd itt a blogon fogok megválaszolni nektek! Innen is köszönöm azoknak, akik a kérdéseket írták, a nevüket és az Instagram oldalaikat a kérdéseknél linkelve megtaláljátok! Ha pedig követni szeretnétek engem, itt megtaláljátok az én oldalam is! Na de most jöjjenek a kérdések! :D

novarazzix3: Melyik Wattpados iromány volt nagy csalódás számodra( vagy csak szimplán távol állt tőled)?
Én személy szerint szeretek kísérletezni, újabb és újabb műfajokba belekóstolni, mind a könyvek, mind a Wattpados írások tekintetében, így egy olyat se tudnék mondani szerintem, ami távol állt tőlem, viszont olyan akadt, ami csalódást okozott nekem, ez pedig nem más, mint measkelly-től a Felkelők. Ez az első történetének, a Túlélőknek a folytatása, amit személy szerint imádtam, azonban a folytatása nagy csalódás volt nekem. Számos olyan megoldást tartalmazott, ami számomra kissé irreális volt, meg egy rövid idő után az egyik főszereplő is irritálni kezdett, így végül abbahagytam az olvasását, mert többé nem igen tudott lekötni a történet.

Szerinted meg lehet írni egy klisés alapot jól?
Szerintem igen, számos elismert író használ ilyen alapot, főleg így napjainkba. Én úgy vélem a könyv velejét nem is mindig az alap adja, hanem nagyon sokszor az, hogy az író milyen csavarokat visz a történetbe és milyen karaktereket alkot meg hozzá.

Mi áll a bakancslistádon(top 5 dolog)?
Fhú, na ez egy nehéz kérdés😅, de próba cseresznye megpróbálom ezt is megválaszolni :D A listámon mindenképpen lenne egy Aws és Young Medicine koncert( meg mehet oda egy Ded is :D), de helyet kapna egy közös úszás egy delfinnel( de ki nem akarna velük úszni? 😂), valamint szeretnék minél többet utazni( konkrét cél nincs, szerentém a lehető legtöb kúlturát megismerni) és egy hetet eltölteni a legjobb barátnőmmel, szinte mindegy, hogy hol :D

Pesubooks: Van aki inspirál?
Anyukám, nagymamám és a fogadott nővérem❤️

Miért éppen ez lett a neved itt Instán?(book_time_26)
A válasz feletébb egyszerű, azért kapta azt a nevet, mert ez a blogom neve is, így az ottani név már evidens volt számomra. A 26-os a végén pedig nem egy random szám, hanem a napot jelöli, amikor indítottam, mind az Instagram oldalam, mind a blogom, ami június 26-a volt. :)

Konyvkupac_12: Melyik volt az első könyv, amit elolvastál és miért pont azt?
Na mégegy nehéz kérdés, amire őszinte leszek, fogalmam sincs mi a válasz, mert nem emlékszem mi is volt a legelső könyv, amit magamtól olvastam el. Talán valami meséskönyv volt, vagy pedig Fodor Sándor: Csipike című könyvére tudok gondolni, de pontosan nem tudom megmondani😅  Az olvasott könyveimre nagyjából a Szent Johanna Gimi olvasása utáni időktől emlékszem.

edina_es_a_konyvekMikor írtál először? Melyik a kedvenc karaktered amit megalkottál?( itt picit modifikáltam a kérdésen :D)
Olyan első osztályos lehettem, amikor először próbálkoztam az írással. Azok kisebb mesék voltak( jobb nem részletezni, hogy milyenek is voltak😂), de azután egy jó hosszú időre abbamaradt az alkotás. Aztán ezelőtt két évvel megnéztem a Mulánból készült filmet és annak a hatására belevágtam egy saját történetbe, amelyet megjelentettem a Wattpadon is( és a mai napig megtalálható a profilomon, amelyet ide kattintva megtekinthettek :D)
Ki a kedvenc karakterem, akit én alkottam? Őszinte leszek, nem igen van olyan nekem😅 Mindegyik karakterem szeretem valamiért, és mindegyikben akad olyat, amit nem( és elég gyakran irigykedve olvasok más írókat, hogy milyen jó karaktereket képesel alkotni😅)

ramen._.ramen._.ramen: Melyik könyv olvasását várod legjobban a polcodon pihenő seregből? 
Az összesét! :D Mindegyiket várom valamiért, mert amikor megvettem őket, mind megfogott valamivel, amiért olvasni akarom :D

lany_a_szonszedbol: Mi motivált a blog/ Instagram oldal létrehozásában? Mi motivál most a tartalom készítésre?
Leginkább a könyvek és az írás szeretete :D A blog ötlete már nagyon régi tervem/álmom volt, de sosem mertem belevágni, mert nem éreztem magam kompetensnek. Aztán Wattpadon "kollaboráltam" egy emberkével, akinek a könyvét kritizáltam és a munka után rájöttem, hogy igencsak szeretem ezt csinálni, így egy kis kutató munka után létrehoztam a blogom! :D
Jelenleg a tartalom készítésre a barátnőm és egyben nővérem jelenti a legnagyobb motivációt, ő az aki mindig támogat és ha kell noszogat is, hogy írjam már meg azt az adott cikket( amit innen is köszönök neki❤️). De rajta kívül pedig ez az apró közösség is motivál, ami lassan kovácsolódik itt, a blogom berkeiben! Na meg az is nagy motivációt tud nyújtani nekem, hogy imádom ezt csinálni! :D

Inkább magad miatt csinálod vagy másoknak szánod a tartalmakat?
A tartalmaimmal másoknak szeretnék segítséget nyújtani és vagy szórakoztatni őket. De természetesen olyan tartalmat nem teszek ki, amit én se olvasnék szívesen mástól, vagy pedig nem szívből íródott. Szóval mielőtt kikerül egy cikk sok kritériumnak meg kell felelnie, annak érdekében, hogy az olvasóim a lehető legmaximálisabb minőséget kaphassák tőlem! 

nori_books29 365oldal és blackandwhitebookshelf: Mi volt a könyv, ami megszeretette veled az olvasást? 
Erre a válaszom írtó egyszerű: Leiner Laura: Szent Johanna gimi című sorozata! :D

a_reader_never_be_alone: Hogyan kerzeled, ha annyi dolgod van, hogy nem jut időd az olvasásra?
Hát iskola időben elég gyakran szembesülök/szembesültem ezzel a problémával. Ilyen helyzetekben nem szoktam azon stresszelni, hogy nem olvasok, inkább arra koncentrálok, hogy végezzek minden dolgommal és akkor bűntudat nélkül olvashassak. 

Mi az, amit a legfontosabbnak tartasz egy könyvben? 
Kidolgozott karakterek, izaglmas és fordulatos történetvezetés és karakterfejlődés. Ez a három dolog, ami számomra elengedhetetlen egy jó könyvhöz.

konyvmolyblog: Melyik a kedvenc könyved, és miért lett az?
Kiemelt kedvencem nincs, ugyanis a legtöb esetben az szokott lenni a kedvencem, amit jelenleg olvasok😅 De hogy példát is említsek, nagy kedvencem például Petróczki Kitti- Lujzi élete című ( a kritikám itt találjátok róla) vagy pedig Mosonyi Mara- Olmec című könyve( arról készült kritikám pedig itt lelhető meg:D)

bookmosoly: Mi ösztönzött arra, hogy elkezd az oldalad?
Ahogy fent is meséltem, egy fiúval való közös munkám tett biztossá abba, hogy nekem igenis kell egy blog :D Amúgy pedig az irodalom szeretete, na meg az is, hogy szeretek másoknak segíteni :D

Ennyi lett volna ez a mini interjú velem, remélem tetszett nektek! Ha szeretnétek még ilyet, bátran jelezzétek a komment szekcióba vagy a főoldalon levő csevegőbe! Legyen egy csodaszép napotok sziasztok!




Megjegyzések