Harcosok Vértanúk Boszorkányok- ajánló

Sziasztok! Egy nagyobb kihagyás után visszatértem, immár erre az új platformra( remélhetőleg mostmár végérvenyesen, bármiféle szünet nélkül)! A szokásos blogger szabadkozást sem hagyhatom most ki én sem :D, szóval szeretnék elnézést kérni a nagy kihagyásom miatt, de ez az egész otthoni tanulás még több időmet vette el, mint ahogy én arra álmaimban sem mertem gondolni. Szükséges volt egy kis idő, amíg beleszokok az új rendszerbe, amikor pedig ez megtörtént jöhetett is a hatalmas mennyiségű tanulivaló, aminek a mennyisége most sem csökkent, de úgy gondoltam, hogy időt szakítok végre és megírom ezt a bejegyzést.

A mai napon egy olyan könyvről szeretnék beszélni nektek, amely több szempontból is különleges olvasási élményt nyújtott nekem, ugyanis ez a könyv volt életem első antológiája és életem második történelmi alkotása is egyben( a sulis törikönyvek nem számítanak most ide, mert azokat senki nem olvassa, hacsak nem muszáj :D). Számos novelláját nevetve olvastam, míg másoknál az állam a padlót verdeste( vagy az ágyat, ha fekve olvastam éppen :D), néha pedig muszáj volt szünetet tartsak az olvasásban, hogy elgondolkozhassak az olvasottakon. Néhol megdöbbentett a felismerés, amikor sikerült egy-egy történetet, de legfőképpen a mondanivalóját átemeljem az én életembe. Szóval ezek tükrében kitalálhatjátok, hogy az olvasmány teljes egészében levett a lábamról! :)

Komplex és mélyelemző kritikát azonban nem szeretnék írni a műről, mert bűnnek érezném ízeire szedni azt a tökéletes egységet, amelyet az alkotás történetei együttesen alkotnak. Ezt előttem megtette már pár blogger, akik olyan részletesen beszéltek a műről, hogy szerintem semmi olyan nem akad, amit újdonságként fel tudnék hozni nektek, éppen ezért én egy ajánlót hoztam el nektek róla. :D

De akkor most beszéljünk az olvasmányról magáról! :D A könyv 16 novellát tartalmaz elismert és kezdő íróktól egyaránt, amelyek kronóligai sorrendbe állítva kapnak helyet az alkotásban. Az ókortól indulva egészen a napjainkig találhatóak benne történetek, leginkább Magyarország területéről, de a nyitó novella például az ókori Rómába kalauzol el minket...

De kinek is ajánlom ezt az antológiát? Elsősorban a történelem rajongóknak és azoknak, akik kedvelik az ilyen alkotásokat, de azoknak is bátran ajánlani tudom, akik még most ismerkednek a műfajjal. Én magam is így olvastam el az alkotást, de ennek ellenére is élvezni tudtam minden sorát. :D

Ha pontoznom kellene, én négy és fél csillagot adnék neki az ötből, hitelessége, meglepő csattanóra végződő történetei és igényes szerkesztése miatt. Szóval azt mondom, hogy olvassátok el bátran, nem fogjátok megbánni! :D

Köszönöm szépen, ha végig olvastátok az első könyvajánlómat! Véleményedet várom a komment szekcióba, de mostmár a főoldalon található csevegőn is hagyhattok üzenetet nekem! Legyen további szép napotok, sziasztok!

 U.I.: Innen is szeretném megköszönni a Történelmi regényírók társaságának a megkeresést és azt is, hogy olvashattam ezt a mesteri antológiát! Ha kedved kaptatok hozzá, a könyvet bármelyik nagyobb könyves áruházban be tudjátok majd szerezni! :)

Megjegyzések