Weebzone #1 - Egy anime, amely a szívedbe lopja magát

Rachel, egy 13 éves kislány, egy ismeretlen épület alagsorába zárva ébred, emlékek nélkül. Fogalma sincs hol van, szóval az épületben bolyong bágyadtan és elveszve. Rátalál egy kötésekkel tarkított fiúra, Zackre, aki egy kaszát hord magával. Egy furcsa kötelék alakul ki közöttük és megpróbálják együtt kideríteni az ott létük mögötti rejtélyt és próbálnak kijutni.
Természetesen ez egy japán anime, de mivel ilyen borzalmas a memóriám nehezen tudom megjegyezni a japán nevét, ezért mindenkinek csak az angol nevén emlegettem. De persze ha kíváncsiak vagytok az eredeti címre, de a sorozat plakátján szereplő feliratot nem tudjátok elolvasni, akkor elárulom nektek, a sorozat eredeti címe Satsuriku no Tenshi( itt is köszi Google :D). De számít ez valami? Ha a japán cimét képtelen is vagyok megjegyezni, de azt elárulhatom nektek, hogy a sorozat minden egyes jelenete mélyen az emlékezetembe ivódott. Na nem azért mert annyira rémes volt, hanem azért mert annyira jó. Az is mutatja a sorozat zsenialitását, hogy három, ismétlem három nap alatt daráltam le a csupán 16 részt, ami nálam rekordnak számít( persze ha nem vesszük a 12 részes Devil May Cry-t, amit egy délután alatt végeztem ki. De mondjuk akkor depresszív hangulatban voltam, azért fordulhatott elő ilyen. Azóta sem néztem olyan gyorsan sorozatot. Erről a legjobb barátnőm regéket tudna mesélni :D).
Kritikámat most a szereplőkkel kezdeném. Olyan imádni való párost, mint Zack és Rachel én még nem láttam sorozatban, és ezt bátran ki merem jelenteni. Az a különleges kapcsolat ami közöttük van, valami hihetetlen. Nem szerelem, hiszen Rachel még gyerek, de nem is barátság, mert annál pedig sokkal mélyebb. Hihetetlen módon kiegészítik egymást olyannyira, hogy külön-külön nem is tudnám szeretni karaktereiket. Ami hiányzik Rachel-ből, az Zack-ben van meg, ami pedig hiányzik Zack-ből, az meg van Rachel-ben.
Ami belőled hiányzott, nálam volt,és te adtad, ami bennem nem volt meg.
Leiner Laura- Valahol
    
Úgy gondolom ez a Leiner Laura idézet kellőképpen leírja az ők kettőjük kapcsolatát.
A sorozat másik különlegessége az az, hogy meglepően akció dús, éééés...dobpergés...kiszámíthatatlan. Ez a sorozat maga a Kánaán egy magamfajta sorozatnézőnek, ha még az sem tántorítja vissza, hogy anime. Olyan kiszámíthatatlan volt a sorozat, hogy ha a Youtube nem dob fel egy spoilert, és én hülye rá nem kattintok, akkor biztosan nem mondtam volna meg, hogy ez lesz a vége. Az utolsó két résznél már a könnyeimmel küszködtem, majd miután vége lett percekig csak ültem és azon gondolkoztam, hogy mégis mit  kezdjek most magammal. Mondjuk még most sem nagyon tudom :D. Hol a meghatottságtól,vagy a nevetéstől kicsordult könnyeidet törülgeted, hol a takarót markolászva várod, hogy mi fog történni. Mindezt akár egy részen belül(!!). Bátran kijelentem, hogy nem sok sorozat képes erre.
Végszóban csak annyit mondanék el, hogy ezt a sorozatot mindenkinek látnia kell, akár most azonnal kattintson oda, mert garantálom, hogy egy remek sorozat élménnyel gazdagodik majd.
Én az öt szintből( a sorozatban hat van igazából :D) ötöt adnék a sorozatnak, a karakterek, a cselekményért és úgy mindenért.
Köszönöm, hogy elolvastad, véleményetek várom a komment szekcióba. Legyen szép napotok, sziasztok!

Megjegyzések